Austusavaldus vöimsale kodusaare staarile

|
Tõepoolest, ma mõtlesin pikka aega, kas selle postituse tegemine tasub ennast ära ja pärast seda kui ma olin otsustanud et ei tasu, tekkis veel topelttahtmine see valmis teha ning ma usun, et ega see tahtmine vist väga vale ei olnud ja kes siis tahtmisele vastu saab astuda. Austusavaldus on ilmselgelt suunatud meie kõigi poolt austatud Teele Viirale, kes suutis nii mind kui kindlasti veel päris mitmeid teisigi üle pika-pika aja taaskord enda suurepärase oleku ja häälega panna jälgima Eesti sopakultuuri lipulaeva Eesti otsib Superstaari. Oli tõeliselt nadi näha sind saatest välja langemas, ent loodetavasti ei lase sa ohjadest nii pea lahti ning jätkad siiski aktiivselt muusikalainel - 18. juuniks on igatahes piletid juba varutud ning kui mõni saarlane ei ole veel kursis, siis sel saatuslikul päeval toimub Kuressaare Lossihoovis nii-öelda Superstaaride Tuur, kus astub üles ka Teele. Igatahes, mina hoian pöidlaid pihus ning jään albumit ootama - lisaksingi nüüd ka väheke kuulatavat materjali lõppu.







0 comments:

Post a Comment